Часи работи: пн-пт 9:00 – 17:30

Гарантія

Гарантія торгової марки VINZER поширюється на:

1) Каструлі, сотейники, сковорідки, чайники, фондю, термоси з нержавіючої сталі - 1 рік; 2) Алюмінієвий посуд з антипригарним покриттям - 6 місяців; 3) Набори ножів - 6 місяців; 4) Ваги - 6 місяців.

Гарантія не поширюється на: -масленкі, молочники, цукорниці, соусники, чашки, турки, сільнички, ємності для харчових продуктів, терки, салатниці, штопор, кухонні молотки, друшляки, фруктовниці, попільнички, яйцерізки, горіхоколи, консервні ключі, преси для цитрусових преси для часнику, овочерізки, подрібнювачі перцю і солі та інші; -вироби з дерева; -ножі, мусати, топірці та інші (поштучно); -Набори столових предметів; -Посуд для кави та чаю; -Кришки скляні; -вироби з порцеляни; Кухонні приналежності: шумівки, кухарські лопатки, ополоники, кухарські вилки та інші; -бакелітовие (пластикові) частини посуду, включаючи свистки чайників.

Гарантія торгової марки Granchio поширюється на:

1) Емальовані чайники - 1 рік; 2) Алюмінієвий посуд з антипригарним покриттям - 6 місяців; 3) Форми для випічки з високовуглецевої сталі з антипригарним покриттям - 6 місяців.

Гарантія не поширюється на: - вироби з мармуру, кришки скляні, вироби з дерева, вироби з пластику та акрилу, вироби з силікону, вироби з кераміки, ножі з високовуглецевої сталі з антипригарним покриттям, бакелітові (пластикові) частини посуду, включаючи свистки чайників.

Гарантія на товари VINZER і Granchio підтримуються якщо, товар буде визнаний несправним на підставі акта сервісного центру, за наявності гарантійного талона, оригінальної упаковки, чека.

Зобов'язання по гарантії виконуються на всій території України сервісними центрами, уповноваженими дилерами та організаціями, які займаються продажем.

Гарантія не дійсна, якщо посуд або інші вироби були пошкоджені при неправильному використанні; продукція використовується в промислових або професійних цілях; на пошкодження, що виникли в результаті: перегріву, пожежі, механічних пошкоджень, зносу, недбалого ставлення, використання жорстких або лужних миючих засобів, природних змін кольору.

Гарантія на товари розділу Дрібна побутова техніка надається відповідно до сервісної політики виробника.

Терміни гарантії на дрібну побутову техніку по виробниках:

  • - Saturn - 24 місяці від дати придбання;
  • - Laretti - 24 місяці від дати придбання;
  • - Mirta - 24 місяці від дати придбання;
  • - Mystery - 12 місяців від дати придбання;
  • - Shivaki - 24 місяці від дати придбання.

 Гарантія поширюється на товари, якщо наданий покупцем гарантійний талон, який виписується при купівлі товару.

Протягом гарантійного терміну експлуатації власник має право на безкоштовний ремонт виробу по пред'явленню гарантійного талона і тільки в сервісних центрах авторизованих виробником.

Адреси сервісних центрів: http://saturn.ua/ua/servis-ua для товарів торгової марки Saturn, http://mystery.ua/service/uncategorised/servise-na-ukraine для товарів торгової марки Mystery, http: // mirta.com.ua/service/ для товарів торгової марки Mirta, http://laretti.ua/ru/service/ для торгової марки Laretti.

Гарантія не поширюється на:

  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • природний;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або порушенням правил його використання.
  • Якщо побутова техніка не справна з вини виробника і не можуть усунути поломку в авторизованому сервісному центрі, інтернет магазин обміняє Вам даний товар на аналогічний при поверненні товару у повній його комплектації і надання висновку сервісного центру, гарантійного талона, товарного чека на оплату.

Всі вимоги гарантії відповідають чинному законодавству щодо захисту прав споживачів.

Якщо ви хочете отримати сертифікат відповідності на продукцію, прохання повідомляти про це при оформленні замовлення. Пізніше він може бути висланий вам тільки поштовою службою за ваш рахунок.

     Шановні клієнти магазину Do kuhni! Ви можете обміняти або повернути товар, куплений в нашому магазині на протязі 14 днів, згідно "Закону про захист прав споживачів України".

Умови обміну / повернення товару належної якості
Стаття 9. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:

Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.

Обмін товару належної якості провадиться:
якщо він не використовувався;
якщо збережено його товарний вигляд;
споживчі властивості, пломби, ярлики;
розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Роз'яснення:

Товарний вигляд: новий товар реалізується за заводськими захисними плівками, це є одним з факторів визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь проводки і батарея закриті захищеними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само мають бути відсутні потертості і подряпини на виробі.

Чи не використовувався: вся електроніка поставляється з програмним забезпеченням за замовчуванням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні - може авторизований сервісний центр або менеджер з прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, зміни в настройках, слідах використання (файли, фотографії, замітки, відеозапису) - магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.

Пломби, ярлики та розрахункові документи: цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили какой то документ, інформаційні дані, або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати оригінал чека та гарантійного талона для повернення коштів.

 

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. При поверненні товару потрібно мати при собі: паспорт, товарний чек, гарантійний талон.